Thursday 5 April 2012

Resepsi Di Bangi Golf Club

Tibalah hari resepsi..actually kami ada pertukaran venue.tempat asalnya nak buat di KDE..tapi last minit husband main golf di Bangi..then nampak tawaran lebih menarik..Bridal pula kami still amik yg tag dgn KDE..hhmm..sbb dah byr deposit kan..harung je la..kalu x kat bangi pun byk..Aku anak sulung..ni 1st time wat kenduri & goodies sume..kelam kabut dan ramai yang tak tido..oh ya..sedara mara ada..dorang dtg dr kampung..tapi malas nak susahkan dorang..boleh kut kitaorg handle sendiri..finally berkat semua orang tak tidur..maka siapla goodies2..

Aku nangis kepenatan..eh..masa tu ada je benda yg cpt buat sentap..contohnya..resepsi mlm..and aku ni konon kul 2 nak datang check in kat equatorial..alih2 buat tu..buat ni..nak dekat kul 4 baru smpai..janji ngan mua kul 5..pastu nangis dlm keta..then dengarla tazkirah pertama dari sorang suami..katanya..tetamudatang nak jumpa kita..nak meraikan kita..dorang x peduli pun psl goodies and makanan sume..aku rasa camtu la kut point dia..x bape ingat sbb tgh nangis..

time bersiap




 
 
 
majlis bermula
 






ni famili aku..comel kan?



Majlis selesai..kehidupan suami isteri bermula..doakan kami hingga ke jannah..
 

 


No comments:

Post a Comment