Monday 2 April 2012

Ijab Qabul di Masjid Raya Baiturahman, Acheh (Part 3)

Lepas balik daripada sana, kami disambut dengan tarian kebudayaan Acheh. Best sgt. Tarian mcm makan sireh x silap aku..Last sekali dpt la sireh sorang satu..tarian ni mcm mengalu2kan tetamu..









Then pihak mereka menyediakan pelamin dan costume untuk kami bersanding. Ya Allah..terima kasih banyak..ramai org2 besar Acheh yg datang memeriahkan suasana. Tidak lupa anak-anak yatim Acheh yang kami jemput untuk sama-sama meraikan hari besar kami. Kami ambil kesempatan untuk memberi sikit sumbangan pada hari itu.

Pada malamnya kami diraikan dengan acara silat Acheh..haha..aku x sure ape namanya..tapi cam game tikam2 tak lut..Mlm tu x bawa kamera turun..penat lak aku nak amik gmbr..eh aku kan pengantin..mmg la aku lupa..

ni gmbr bersanding adat sana..

adik bongsu aku..hehe..





salah satu ucapan..board camni ada 2 ke 3 tah..ucapan dr org sana..








bg2 derma sikit








No comments:

Post a Comment