Monday 2 April 2012

Ijab Qabul di Masjid Raya Baiturahman, Acheh (Part 4)

Esoknya aktiviti berjalan2..dari muzium sampai la ke pasar acheh..untuk sedara mara beli ole2..







this is my besties...orang pertama aku bgtau aku nak kawin...actually aku, nt dan dia 1 office..



korang tgk jari aku..hahahha..pengantin sgt kan..















petang tu aktiviti makan2 di tepi pantai acheh..x sure nama pantai..al maklumla ..pengantin baru uollss...sumenya serba x sure..







aktiviti last..shopping la..




Keesokkan harinya aku dan suami..ceh2..berpisah dgn seluruh ahli keluarga..dorang naik flight ke KL..aku ke Jakarta..Haaha..jgn x tau..aku nikah hari isnin..tapi baru jadi roommate hari rabu..mlm pengantin aku tido ngan mak bapak aku lagi..haha..kita menghormati tetamu..ikatan dah sah..xda apa yang nak rushing...haha..mengadap kami suami isteri seumur hidup susah senang...




No comments:

Post a Comment