Sunday 14 February 2016

Pregnant For The 3rd

Alhamdulillah..sudah masuk trimester ke-2..
Apa rasa? pregnant dgn 2 anak yang rapat2..
Setakat sekarang ni still jadi tenuk and penguin in the morning..uwek sampai keluar jus perut..
Haihh..org tnya ada beza x mengandung yang dua sebelum ni dgn sekarang...
Err..serius aku x ingat..xda simpan memori sgt pasal pregnancy journey..kecuali aku selalu perhatikan muka aku je..pucat dan kusam..foundation pun terapung..
Time pregnant ni aku paling menyampah bila semua kerja rumah delay..
Nak salin cadar angkat tilam pun termenung je dulu..
Pergi keje pun sarung tudung pakai dan je..
Hari2 aku berdoa semoga badan aku cergas dan rajin..
Bila da smpai anak ke-3 ni aku dah start pikir..berapa orang anak yg aku nak?
Setengah orang dua da cukup..tapi aku jaga yg dua ni pun ok..dah pandai berjalan dan dah ok..
Cuma aku still menyusu adik yg 2 years tu..
Selalu aku merungut x nak bagi susu..tapi x sampai hati..
Aku ada masalah sakit seluruh badan..sakit urat..lenguh..kebas..
Ke sbb aku x mkn jamu??? Mula2 tu sbb x nak anak kena kuning tu aku x mkn..
Then terus je x mkn..hohoho..
K la bye..nak sandar..

No comments:

Post a Comment