Friday 16 January 2015

Jakarta

Sambungan dari n3 ini. Next day aku turn mak budak lak..shopping la ape lagi..Kali ni aku pi tempat pilihan designer mencari kain...Pasar Mayestik di Jakarta Selatan. Tempat ni banyak kedai mcm ala2 Jackel..kedai2 pun shoplot bukan cam tinggi like Tanah Abang tu..So, korang kena decide kedai mana korang nak masuk..aku x amik gmbr kat sini..korang search la nanti ek..aku sibuk nak beli kain utk majlis sambut menantu bln 2 nanti..then tgh gilakan prada lace..cantik2 kat sini..
2 comel mama

Lepas tu..kitaorang pi Taman Mini Jakarta..hahah..gile ko..bape kali dtg Jakarta x pi lagi Taman Mini..ok..sebenarnya xda apa sangat..tapi kalau korang pi Taman Mini ni mcm korang pi 1 Indonesia..haha..kenapa? sbb ada rumah2 contoh negeri masing2..mcm rumah bali, rumah sulawesi, rumah batak-medan n mcm2 lagi..sini pun tmpt rekreasi..ada taman..ada aquarium..ada tasik..kitaorang masuk rumah Bali and Jawa..then duduk dpn tasik..pastu ada karaoke..haa..bkn aku nyanyi..tp makcik2 sana nyanyi lagu dangdut..aku la yg duk melepak kat satu sudut..then tgk je..ammar siap joget2 lagi..
huyoo..mami da sampai bali..hak2..hak..



 Then mlm tu terus tukar tmpt check in..kira 1 mlm duk kuningan..1 mlm duk area Mangga 2..mmg kitaorang akan mcm ni..mlm last akan duduk tmpt lain yg dekat dengan airport..sbb kalu duk2 tgh2 Jakarta tu lagi..kena kuar awal utk pi Airport takut jem..jem dorang tau la..hari biasa bersamaan dengan jem kl lepas hujan..Soknya flight pagi..lps bfast terus pi airport

Add caption
view dari mangga 2  









No comments:

Post a Comment