Tuesday 31 December 2013

Bandung 2013


Balik dari Bangkok..then esoknya terus fly ke Bandung..Bandung x sure bape kali aku dah pegi tapi ni pegi 2 keluarga..keluarga aku and aunty...Turun Bandung dulu then balik dari Jakarta. Amik flight mlm then paginya leh start tour di awal pagi..

Kan aritu pi Bangkok aku tinggal Ammar 3 mlm..huwahh..igtkan ok..bila aku balik asik nak berkepit je..then nak pi kencing or pi berak pun susah..x nak berenggang lansung..papa ckp 'tu lah..tinggal lagi"


Ammar bambam..yang ni aku letak jauh sikit dari aku..haha..

jauh tu kejap je ye..then melekat balik dun worry Ammar..mama bawa 2 orang sekali ni..dlm perut 5 bulan..yang kat luar nak masuk 1 thn..

tmpt biasa rumah mode

comel mama..

comel mama lagi..
Ok..later Ammar pun joint pi Ho Chi Minh..bye2 Bandung

No comments:

Post a Comment