Sunday 17 April 2011

16 April 2011

Alhamdulillah..dah 27 thn umur aku da..by the time thp umur camni ada tak org ckp ko ni cam budak2 lagi...aku rasa jarang dengarla..

Byk yang berlaku sebelum 16 April..antaranya aku melancarkan perang lagi sekali pada 15 April..pandai aku cari bunga2 gaduh...mlm tu dia wish bday kul 12 mlm pun buat dek jek...Tengahari Jumaat tu dpt suprise kat ofis..receptionist call 'kak..amik bunga..ur bday' aku masa tu tgh bz cam terkejut gak la..sbb sape bagi aku bunga awal sehari tu..part bunga ni tak terkejut sgt..tu part beruang 2 ekor tu..alih2..aku bagi girl clerk tu jaga sekor...ha..ha..






Soknya aku ada lunch invitation..tak jauh pun..bwk aku pi Gombak...makan weetern food melayu...







Untuk sape yang terdekat di hati aku ni leh agak la sape bwk aku lunch kan...ha..ha..But before tu ada treat dari Aida jugak..kat Naili's Ampang..






Then we all proceed to celebrate my bday at one place..yang tak pnh terpikir nak pi...
Anyway..hopefully my life getting better...RM getting better..maturity become increase..then what else ya..ohh...doakan seru jodoh smpai..amin..

No comments:

Post a Comment